Száznegyvennel bővíti munkavállalói létszámát Szegeden a Telenor

Száznegyvennel bővíti munkavállalói létszámát Szegeden a Telenor

A szegedi bővítés két lépcsőben történik, amivel csaknem ezernégyszázra emelkedik a mobilszolgáltató hazai dolgozóinak száma.

– Novembertől, illetve januártól két ütemben 140 fő csatlakozik a Telenorhoz saját dolgozóként, korábban munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak nálunk – mondta el Nemes Róbert, a szegedi ügyfélszolgálat vezetője. – Ezzel a lépéssel közel 1400-ra bővül a Telenor Magyarország dolgozóinak létszáma. Azért fontos ez, mert ugyan korábban is kapcsolatban álltunk ezekkel a kollégákkal, de így még biztosabb és kiszámíthatóbb munkahelyet biztosíthatunk számukra. Nyugodtan, motiváltabban és stabil környezetben dolgozhatnak nálunk. Nagyon szép eredményeket értek el, ezért ez a Telenortól egy gesztus is feléjük.

Nemes Róbert, a szegedi ügyfélszolgálat vezetője

Egy percen belül

Évente közel kétmillió hívást fogadnak az ügyfélszolgálaton, a 85 százalékát egy percen belül. A koronavírus-járvány kezdetén, márciusban a normál hívásszámuk a négyszeresére emelkedett, és csak hetek múlva álltak vissza a normál működésre. Ez óriási megterhelést jelentett.

Új szolgáltatással is bővül az ügyfélszolgálat: várhatóan az év végén egy háromfős videochat-funkciót alkalmazó csapat kezd dolgozni. Így az ügyfelek a járványhelyzetben is biztonságosan és kényelmesen, otthonról elintézhetnek minden ügyet.

– Szuper ez a csapat. Azért szeretek a része lenni, mert közösségként dolgozunk az ügyfelekért, és teszünk azért, hogy ők elégedettek legyenek – mondta Benasnoun Anett, aki csoportvezető az ügyfélszolgálaton.

Benasnoun Anett, csoportvezető

Díjak, sokszínű csapat

A szegedi csapat 2019-es munkájáért a 33 éves Nemes Róbert nemrégiben az Év Fiatal Vezetője különdíjat vehetett át. Ezzel azokat a vezetőket díjazzák, akik 40 éves koruk előtt kiemelkedő eredményeket értek el szakmájukban. A díjazott szerint olyan egyenlőségen és bizalmon alapuló csapatmunkát sikerült kialakítani, ahol egymástól tanulhatnak a kollégák. Sokszínű az ügyfélszolgálatosok csapata: pályakezdők, kismamák, megváltozott munkaképességűek is együtt dolgoznak és ezt az elfogadó környezetet valósítják meg az otthoni munkavégzés során. A munkatársak megválaszthatják, hogy a Tisza Lajos körúti Postapalotában lévő irodában vagy home office-ban dolgoznak, jelenleg több mint 90 százalékuk otthonról látja el a feladatát.

Most a szegedi call centerben is betartják a távolságot a dolgozók, minden második munkaállomás üresen marad

Több mint 3 millió előfizető

A 2014-ben megnyitott szegedi ügyfélszolgálat jelentős regionális munkáltató a térségben. A jelenleg 75 százalékban a cseh PPF csoport, és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló Telenor Magyarország a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalata. 3,1 millió előfizetőt lát el hang- és adatátviteli szolgáltatásokkal, digitálisan elérhető tartalmakkal, üzleti megoldásokkal és értéknövelt szolgáltatásokkal. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Telenor Magyarország Zrt. értékesítésből származó nettó bevétele tavaly 182,631 milliárd forint volt, 7,3 százalékkal magasabb, mint 2018-ban. A vállalkozás adózott eredménye megközelítette a 35 milliárd forintot.

Forrás: www.szeged.hu

Fotók: Iványi Aurél