A marketingszoftvereket fejlesztő szegedi Antavo új funkcióját többek között a Disney, a Lush és a H&M képviselői is kipróbálták néhány hete az NRF Retail Weeken, olvasható a forbes.hu-n. Az NRF Retail Weeket, Amerika legnagyobb kereskedelmi kiállítását minden év januárjában rendezik meg.
A kiállításra idén meghívást kapott a szegedi székhelyű Antavo is, olyan vállalatok mellett, mint a Microsoft, a Google, az American Express vagy a Starbucks.
Az Antavóról tavaly februári számában írt a Forbes magazin hosszabban, a startup fő terméke egy perszonalizált hűségprogramokat kínáló marketingszoftver. Ügyfeleik (jellemzően globális divatcégek, például a Benetton vagy a Luisaviaroma, de köztük van a Pepsico vagy a Toys “R” Us is) offline és online is elérik vásárlóikat hagyományos vagy digitális hűségkártyákkal vagy webshopba épített hűségprogrammal. A nemrég másfél millió dolláros befektetést záró Antavo terméke azonban leginkább az „in real life”-nak nevezett megoldása miatt egyedi, ami lehetővé teszi, hogy akkor is kapcsolatba lépjenek az adott cég vásárlóival, amikor az nem vásárol.
Idén január elején az Antavo az NRF Retail Week nulladik napján, egy privát bemutatón prezentálta legújabb fejlesztését, a Kioszkot. A termék újításának számít a jellemzően a bolti fizetések megkönnyítésére használt NFC (Near Field Communication) technológia felhasználása. AZ NFC lényege, hogy lehetővé teszi, hogy a felhasználók a telefonjukat az eszköz oldalához érintve könnyedén bejelentkezhessenek vagy regisztrálhassanak a bolt hűségprogramjába.
A zártkörű eseményen többek között a Disney, a Lush és a H&M képviselői is kipróbálták az Antavo legújabb fejlesztését, amit hamarosan élesben is bevet üzleteiben több New York-i és szingapúri partnerük (a nevüket egyelőre nem közölték).
Mind a technológiai, mind a szoftveres oldal fejlesztése az Antavo szegedi irodájában történik.
Forrás: www.forbes.hu