Négymilliárd forintos befektetést húzott be az Antavo

Négymilliárd forintos befektetést húzott be az Antavo

Újabb körös befektetést húzott be a szegedi Antavo.

Több mint 4 milliárd forintos befektetési kört zárt az Antavo Entreprise Loyalty Cloud. A szegedi székhelyű, de londoni bejegyzésű startup Series A befektetési körében az Euroventures, a Lead Ventures, az Ieurope és az Innovation Nest, valamint magánbefektetők, köztük Várdy Zoltán startupmentor vettek részt.

Az elmúlt évben az Antavo jelentős nemzetközi ügyfelekkel szerződött, köztük a KFC-vel, a BMW-vel, a Katmanduval és a Brewdoggal, valamint éves szinten 3,2-szeres bevételnövekedést ért el. Magyarországon egyik kiemelkedő ügyfelük a BiotechUSA.

A mostani tőkebevonásnak köszönhetően a hűségprogram-menedzsmenttel foglalkozó Antavo tovább tudja fejleszteni a kategóriájában legjobb SaaS technológiáját, miközben folytatja a nemzetközi terjeszkedését, írja közleményében a startup. A fejlesztés célja, hogy még jobb többcsatornás (azaz online, bolti és mobil) hűségprogramokat indíthassanak ügyfeleik.

Az Antavósok úgy látják, a közelgő recesszió miatt a vásárlók megtartása most minden eddiginél nagyobb prioritást élvez; a Fortune Business Insights szerint például a hűségprogram-menedzsment piaca az előrejelzések szerint 2029-re elérheti a 24 milliárd dolláros értéket.

Tóth Zoltán, az Euroventures egyik partnere így nyilatkozott a befektetésről: „Úgy véljük, hogy a vállalati környezet változásai felerősítik a vásárlókkal való kapcsolatteremtés fontosságát. Gondolunk itt a növekvő vásárlószerzési költségek, a fogyasztók előtt rendelkezésére álló korlátlan választék, valamint a releváns fogyasztói adatok megszerzésének kihívásaira. Az Antavo óriási növekedési potenciállal rendelkezik, így nagy öröm számunkra, hogy támogathatjuk a csapatot.”

Kecsmár Attila, az Antavo társalapítója és ügyvezetője elmondta: „Manapság a piaci részesedésük megtartása érdekében a cégeknek kreatívabb és közvetlenebb módokra van szüksége, hogy kapcsolatot építsenek a vásárlóikkal. Az Antavo felismerte ennek a jelentőségét, ahogy a befektetőink is. Nagy megtiszteltetés, hogy elnyertük a támogatásukat.”

Az Antavo-nak jelenleg 110 alkalmazottja van, akik több országból (Ausztráliától kezdve Norvégián át az Egyesült Államokig) dolgoznak a cégnek, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig nagyrészt Magyarországon végzik munkájukat.

 

Az Antavót a Sky News is megkereste a befektetés miatt, alább megtekinthető a videó.

Forrás: Forbes.hu